en het grek på väg

ja efter mycket om och men kommer Chris til mig nästa vecka på tisdag :) mycket trevligt...  ja han ska sova i soffan.. så e de..
ja, kan nog medge att ja inet vart här inne på ett tag, men såväl har ja inte haft ngt som kikat ändå så d e lungt tycker jag..
ja va händer då.. tenta om mindre än en vecka. usch... känn otroligt dåligt.. de e allt för mycket jag inte förstår.. men men ja hoppas att de löser sig..
va som sagt i sthlm o blev mycket pank i helgen. men de va trevligt de va de... dock mycket lite sömn.. men de får man tåla... tråkigt att en en gång råka ut för en grej som ofta  händer.. men men nu ska ja inte tynga ner min blogg med sån skit.... tror dock ingen förstod ändå att de va ngt dumt som hände så ingen skada skedd!

men som sagt om en vecka kommer chris o de ska muchos trevligt.. kommer dock va så bortgjord för min engelska e ju inte den bästa måsta ja säga. men efter ett par dar lär den bli lite bättre... o så har chris lovat o svärt att inte mobba mig..
so long!

Peace, Love & Understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0