Än' en dag, En annan dag en annan möjlighet (Kära ex esteter, vilka minnen)

Ja så får de låta efter den tentan jag gissade mig igenom. skulle tippa på att 95% av tentan va ren blajj blajj från min del. men jag är glad ändå.
vi gick o tog en cider o åt lite efteråt så de va ett bra påster på såren, o ja o min kära Mathias kom på att vi super inte bort våra sorger, utan vi laddar inför omtentan! tycker ja e en mkt bra inställning.

Ska nog starta en egen hejjarklack för mig!! Någon som vill vara med? skriv de i dom där kommerntarerna ju..

men men ska äntligen få gå o sova utan att plugga, dock tenta om 1 1/2 vecka igen.. blää...

så nu ska jag ängna mig åt min kära Potter
 Jag vill me ha massa tuffa krafter, el Harry till min nya pojke.

ne so long fuckers! ;) 
 

Peace, Love & Understanding

Kommentarer
Postat av: Pontus

läser jag med! du skriver personligt, gillar det :)

2007-11-07 @ 00:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0