Cilla: Sveriges nästa rallyförare

Ja, man kan ju alltid drömma. men idag hade jag iaf min första körlektion. Yeah, som tur e avgudar mi körlärare mig sen ja körde där med MC:n. mkt bra. ne men de gick ju bra så snart lär ja ha bilkörkort me vilket e ju aldrig fel.

Rallyförare, ja de lär ja nog bli de me:) med tanke på att jag inte kommer ha ngn prövetid på bilkörkortet så får ja köra galet direkt ... Sweet..  ←Jag

Senare idag har min kära tenta, vilket e mindre kul. men men inget att haka upp sig på.  vi hps på det bästa annars är det bara att göra om det, svårare är det inte. Det löser sig, det gör de alltid.

Märkte igår att de va mer än bara jag som läste..trevligt, dock tvingade ja ngra(min bror, Minna o min kära Stephanie)

Har även en hemlig plan, och eftersom den är hemlig kan jag inte säga den, men a de märks nog snart ändå..(men vet nog två som inte gillar den, el iaf en, hehe)

nu ska jag sova en lång powernap för att va pigg till tentan.
 
 

Peace, Love & Understanding

Kommentarer
Postat av: Markus

Jag läser med=)

2007-11-06 @ 18:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0