en mycket lyckad helg enligt mina mått

ja, då va de söndag igen då. o massa föreläsningar att vänta denna vecka.. ska även köpa fler dyra kursböcker. blä.
men e mkt nöjd över min helgn, först hellen o mitt kalas på fredan, va mycket trevligt. speciellt i vissa stunder som ingen vet om :)  tentan e gjord, skönt, o sedan kalas på lördakvällen som blev en utgång med min kursare mathias, träffade många goa människor ja saknar ofta, tobbe, annamaria o jonte! o pluttar, de va kul o få dansa med dom.. o mediaanders osså såklart....

dock håller ja på att bli sjuk, mega ont i halsen o känner att febern inte e allt för långt borta. 


ska tacka alla för en fin helg. vissa har gjort den myckety trevlig o andra mindre.. men ja gillar alla ändå, typ...

so long!

Peace, Love & Understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0