Idag var den första dagen på resten av mitt liv..

Bröjade med att jag snozade i typ 2 timmar. måste säga att min säng är nog det skönaste som finns. den ä helt underbart skön, Dom som vart där kan intyga, hehe. fast det är ju såklart det e ju bara Minna o Hellen. Man är ju en duktigt flicka. oja...

Hade första föreläsning på extern redovisning idag, de låter som om man e sjukt smart när man läser de. Bra för mig, eftersom ja behöver all hjälp ja kan få för att verka lite smart.
Men föreläsaren va ju så sjukt dålig helt sjukt. har nog aldrig stöttpå en  så dryg, opedagogisk, oteknisk o allmänt ful människa, (tur att hon inte läser detta) men vi kan kalla henne för Doris, hehe. så screw her! hehe. ska byta till den andra gruppen ist...

Fyndade 3 Lotta böcker ida Weei!  ja om ni inte känner till dessa, måste ja tyvärr säga att ni inte känner mig. nee, men de e min hemliga passion. Ne men Lotta e väldigt lik mig, lyckas alltid göra massa knasiga saker utan att mena det, mycket FORT OCH FEL, vilket ja e. så Lotta ligger mig varmt om hjärtat, vi e som två olycksfåglar..
 Alltså mina kära ärvda älskade Lotta böcker ♥ så tre nya påväg hem till mig, skönt o läsa ngt annat än bara tråkiga pluggböcker..

Har även fyndat en liten fin svart jacka ja kan ha på mig när de e lite kallt. hm+rea+(en pank)cilla=sant,
dock får ju Zara ta o skärpa sig. antingen får man va otrevlig el snäll. oh, minna hps du hittar den fina tröjjan i sthlm nu... vi hoppas.. och MINNA! vi ska åka till Prag. för där har dom billigast mjölk i världen. gott gott!


måste bara säga en sak til, låg o halvsåg nyhetsmorgon när ja snozade imorse, då berättade ngn snubbe (med tanke på att jag halvsov vet ja inte riktigt vad de va el vem) att han hittar massa folk som bloggar som sedan får skriva articklar o massa annat i tidningar, vem vet jag kanske är nästa Liza Marklund.. va tror du??

ne nu ska ja gå ut o gå bort ngra gramm, för att sedan återgå till min ljuvliga Harry..(det är riktigt spännande just nu)

Peace, Love & Understanding

                                                                                                                                                                  image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0