inga pankakor ida inte..

vaknade från en underbar dröm jag haft innan, jag blev dödspolare med en person, (minna, han som hade klackskor på Cabarét. ja du vet Han..) oj oj oj synd att de inte e på riktigt bara..

har dagen till ära tränat två ggr, gång. på morronen på gymmet med massa "tuffa" pojkar, o sen har ja haft min tantgympa på kvällen..

vi hade dock den knasiga tanten på föreläsningen idag igen, dock va hon lite bättre. men jag är totalt lost. men som allt annat så löser de sig...

ska börja bojkotta zara, el iaf här i gbg. dom har otrevlig och ohjälpsam personal.. dom borde få en stoooor stämpel i pannan som de står "KUNDEN HAR ALLTID RÄTT" för de hade ja idag.. elaka små saker e dom.. grr...

ska på afterwork imon med min mor, gott... o sen har jag en hemlig fest, med speciellt inbjudna gäster under natten.. De e sant... nästan... ska gosa med mina övningar i externredovisning iaf...

O har hittat en sån söt liten kines på youtube, ni måste kolla in henne. hur goo som helst. nästan lika go som alla mina 2-4åringar iaf.. http://www.youtube.com/watch?v=CXa3FtafKVA

ne nu ska jag äntligen få gå o lägga mig i min säng, det som jag längtat efter sen jag gick upp...


Peace, Love & Understanding

Kommentarer
Postat av: Johan

Min kines e klart mkt bättre :P

2007-11-09 @ 01:03:18
URL: http://jagbloggarinte.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0