knasigt värre

har märkt att de e typ bara jag som läser detta.. så ska nog göra detta till mina privata dag bok ist.. såå

Kära dagbok.
idag såg jag en jättesöt gosse, jag är nästan kääär. han va som en dröm. ska nog försöka pussa på han snart.
synd att de inte va sant, men ja såg nog ngn söt sak i skolan ida.. men ingen speciell... el är de det?? vem vet.
ne ja ska nog ragga upp tomten, "tomten stanna ett tag va, börjar inte skägget att skava, åt fanders med rocken så lättar vi på..."
hej då dabok, vi ses imon

ne de e nog ingen bra idé.... men har köpt en ny bok ida, otroligt bra sak.. "den nya affärsredovisningen" yeah..  knasigt värre ju... ne den e väll ingen höjade. va bara allmänt dyr, gul o tråkig..

men har sovmorgon imon till 15.15, gillar de här med akademisk kvart.. mkt trevligt... så ska uttnyttja den med att gå upp tidigt och studera flitigt :)

får väll börja skriva om mer intressanta saker så folk läser... känner mig ju lite mobbad just nu måste jag säga... åh :(

dock ska jag äntligen få gå o lägga mig igen nu, gillar verkligen att sova. men hej då, aa Cilla o minna. sen kanske ngn mer läser men so long!

Peace, Love & Understanding

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag läser din blogg varje dag Cilla lilla! Jag gillar den! PUSSS

2007-11-13 @ 13:46:01
URL: http://kajsaskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0