snälla o dumma folk

tisdag idag, ja du... gjort ganska mycke vettigt idag faktskt. pluggat massa. läst allt ja ska å gjort ngn uppgift så.. hejja mig!

fixat lite med körskolan o lite så. har också fixat så vi har ett ställe o gå på på fredag, weei.. jag löser allt, fasten ja egentligen inte har tid känns det som. skolan gick fort faktsikt, 3 timmar bokföring sa bara swoch! hehe..

sen har det inte hänt så mkt mer spännande, ska gå o spinna med min mami nu, gott. men a,

jo fick ngra kort ja beställt hem idag, dock blev ja otroligt misnöjd. dom va mörka o röda i tonen. sen har jag fått 2 av ett kort å har dom glömt ett. dålig stil.. har mailat dom, men dom har inte svarat domm jävlarna.. grrr.. ne men ska inte betala för detta, jag skall stå för min åsikt o jag ska få rätt!! så nu hps vi dom svarar imon, annars blir jag smått irreterad ju! men nu ska ja ut o cykla.. so long


Peace, Love & Understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0