söndagen den 11 november 2007

nu har de vart helg igen, vilket inte märks. har pluggat lika mkt som om de vore vanliga dagar.. segt. men ja bokföring e ju inte min grejj så ja fattar inget. vilket leder till att ja får plugga gumpen av mig... suck...

e så trött, vill bara bunkra i min säng i en vecka o inte göra ngt... ngn som vill göra mig sällskap??

har ju som sagt inte gjort så mkt under dessa tre "lediga" dagar.. bara pluggat... dock umgåtts med både mormor och morfar och farmor o farfar. ätit massa mat. o åter pluggat igen.. dock har ju då min farmor o farfar skaffat facebook vilket ja tycker e knasigt roligt :)  får ju se hur mkt dom använder den...

min kommande vecka kommer inte heller va såå spännande... kommer ju plugga så mkt ja bara vill ja du, inte plugga mera iaf... men på fredag smäller de iaf :) då ska ja o hellen ha vår FödelsedagsFörfestFest... vilket ska bli underbart kul... hps vi får lika många porriga underkläder som förra året.. men vi får väll se hur de nu blir med de... men porriga underkläder e ju faktiskt inte hel fel..

ne, måste verkligen sova nu... men om ja kommer göra de är en annan femma..
ska försöka.. o ja vill ju för ja vill ju drömma om min nya underbar polare ju,.. mmmm... yummi!

Peace, Love & Understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0