29/8-08 dag 35

ja, nu har ja äntligen fått tillbaka mitt internet hemma.. skönt de. så man kan bli en liten datanörd igen då..

kan börja med lite lovely news! 1-5 oktober ska ja hem en liten snabbis till göteborg :) de du!!!

men ja.. kan börja med onsdagen då. familjen kom hem. dom va döö trötta. hade rest i typ 10 timmar så de är ganska förstårligt..  så dom låg typ o sov hela kvällen o så. ja satt hemma o läste o sov ja me.

igår(torsdag) så tog ja en lung förmiddag, köpte flygbiljett till sve,, fick betala 336 kr turoretur. sjukt billigt.. de e billigare än att åka tåg upp en väg till sthlm.. de känns ju väldans baklänges att de skava så..
Sedan bar de in mot stan, blev uppraggad av en sån casting människa. för att göra typ modelljobb, statistjobb mm.. men men vi får väll se. men smickrande va de iaf :)
men sen träffade jag Annika Almqvist i Covent Garden. mkt trevligt o få träffa en kändis :) så vi satt o tog oss en pimms, mkt gott o trevligt.. pratade mkt o hade verkligen jätte trevligt..
Hon visade upp massa trevliga kläder hon hade köpt för jobbet. mkt fina saker, verkligen. där har vi ett lyx jobb. åka till london för att shoppa för insperation. ja vill me!!!!
men ja, som sagt mkt trevligt att träffa annika..
Tack så mkt för en trevlig eftermiddag o för Pimm´sen Annika!!

Sen bar de ut mot Camden för att träffa Johanna en sväng. först satt vi o picknickade som vanligt inne hos henne för att sedan gå ut o bara ta en liten öl ute :) mkt trevlig kväll. o kul o träffa henne igen efterhennes sthlm-resa.

Idag då:
ja ingetting intressant alls.. jag har legat o sovit, sett på film, läst, sovit lite, suttit vid datorn.. o ja jag har jobbat idag :) o detta är mitt jobb. haha...
gjorde precis spagetti o köttfärssås iaf, de jobbigaste på hela dagen.. nu tänkte ja se ngn film o läsa lite mera o sen sova.. väldigt givande dag.

men ja iof druckit svensk oboy idag, de e lyx. o de ligger en stor härlig mumsig himelsk underbar läcker chokladmuffins där nere ja kan få om ja vill. ohh tror ja nog ska smyga ner o ta den snart!!

men men. skönt o ha internet tillbaka nu iaf.. o kul att komma till göteborg ngra dagar om en månad.. lovely!

tänker på dig mormor, mycke o ofta!

So long!

Peace, Love & Understanding

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott att du e online igen. Så blir inläggen inte så himla långa hahaha. Kram på dig min skramla..

2008-08-30 @ 00:23:21
Postat av: kajsa

hej vännen! Vad härligt att få komma hem och vara lite svensk.. =P Pappa och Anmuay hade gjort köttbullar och prinskorv och kokat potatis och massa andra små svenskheter till kvällsmat idag, de sa de att sån här mat får du inte på länge nu. Visst e de gulliga trots allt de där gamlingarn =P

saknar dig fortf, jag ska ta mig till London så fort jag kan (inte förren maj troligen ) =(.. pussar

2008-08-30 @ 01:53:09
URL: http://kajsaskold.blogg.se/
Postat av: Annika Almqvist

Tack själv kära kusindotter, Jättekul att träffa dej i storstan.....du verkar trivas som fisken i vattnet, Du ska absolut köpa stövlarna....det kunde ju faktiskt jag ha gjort åt dej....men kom liksom på det för sent...du får ha det till godo!

Pimmsen var god, vi tar en till nästa gång//KRAM Annika

2008-08-31 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0