dag 12, tisdag o snart själv, äntligen

måste första bara jäklas med er hemme i sverige.. läste ju aftonladet igår..ser att de e ett helvetsväder där hemma.. massa regn. hehe.. o de e de inte här :D el lite men absolut inte i dom mängderna som ni har fått... hihi


men idag har ja vart iktigt flitig.. iförd mina nya städkläder har jag städat heela huset :D känns riktigt bra o ha fått de gjort..
de blir lättare för mig nu när min storstädning stundar, vilket ska ske planerat på torsdag...

ja.. de har inte hänt så mkt mer än städning idag.. lagade mat till mig o sami.. o vilken otacksam ungjävel han va idag då.. hade gjort två såser.. o stekt kött o kokt ris o fixat grönsaker.. så fort han får syn på tallriken. så : men nee jag gillar inte såån sås.. de va en turkisk youghurt sås med ketchup mayo o lite vitlök i(o ja vet att han gillar vitlök för han tycker om tzatsiki för de åt vi häromdagen) men att han säger så direkt när han inte ens smakat.. vilken skitunge... men men.. ja tänker fortsätta göra nya saker..hans mamma bara daddar med honom hela tiden o bara ger honom exakt de han gillar.. men han kan ju inte lära sig att tycka om ngt nytt om han aldirg provar!! o så säger ja till honom att han iaf måste smaka på de.. o så tar han nästan ingetting o smakar. o säger han är ju bara ett barn. han kan inte gilla vuxen saker... gaah.. jäkla skitunge säger jag en än gång!!!

men men.. ska lägga mig snart för e grymt trött.. orkade knappt gå ur sängen imorse, snoozade säkert 4-5 ggr.. hehe...
så ska försöka somna lite tidigare nu!

min kvällsmat:                           o mys med phebie i soffan på min lilla paus från städningen förut idag
          

men men folk, ni måste komentera om ni läser.. tror ju att ja bara sitter o skriver för mig själv just nu.. nästan ingen som komenterar ju :( så ja gott folk.. va lite snälla o skriv bara ngt litet om ni e söta :D

♥mormor, dina blommor ja köpte till dig doftar underbart o är tokvackra!


So long


Peace, Love & Understanding

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag läser!!

Förstår att det är påfrestande när lillkillen är så kräsen, men det är bra Cilla, jobba på, han kanske lär sig att tycka om mer saker då!

När är det familjen åker iväg?

Kärlek

2008-08-06 @ 18:12:01
Postat av: milla

jag läser oxå... saknar dig... men du verkar ha rätt så kul ändå o m din charm så fixar du Sami lätt som en plätt.. :-) säg till om du vill ha skvaller från jobbet så ordnar jag det oxå kram kram

2008-08-06 @ 21:14:14
Postat av: Anonym

Hej Cissi....jag läser din blogg med stort intresse, du skriver både kul och informativt! Det verkar som du trivs bra so far.....och det blir säkert ännu bättre vad det lider. Kommer som sagt att vara i London 27-29 augusti, kanske hinner vi med nån drink nånstans? Pelle och jag drar hem från Båstad på söndag....känns inte alls så kul....men men snart är jag inne i Stockholmslivet igen och då brukar jag ju trivas med det också. Joel o Hannes stannar ett tag till i Skåne.

Ha de bäst / stor KRAM fr Annika

2008-08-07 @ 16:16:55
Postat av: kajsa

Hej min allra bästaste vän, nu har jag äntligen kommit hem till sverige och jag njuter till fullo! Det är inte lätt med barn och definitivt inte tonåringar, ungen kommer säkerligen som alla andra testa gränserna och kanske lite för hårt, men du klår han i hästlängder Cilla! Pusss

2008-08-07 @ 23:05:04
URL: http://kajsaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0