dag 16, lördag!

ja nu har de vart ett litet uppehåll bara.. haft för mkt att göra...

men ja, efter jag vinkat av joahnna till jobbet igår(fredag, 08-08-08) så låg jag kvar lite i min säng o bara va, för att jag kunde..

sen skulle jag gå bort till läkaren o registrera mig, men fick inte så fick ngra andra läkare jag ska kolla upp.. krångligt ju! men för fixa de i slutet av veckan nu... handlade lite innan jag gick hem.. fortfarande bara tråkiga vuxenpoängsaker, städgrejjer o kattmat.. kul o lägga pengar på de. not..

Men sen satt jag o sågpå OS-invigningen, åt lite kex o ost o gottade mig. o va duktiga o va mäktigt de va o se på invigningen då! lovely!
satt med gåshud nästan hela tiden.. o oj va trevligt det vart. så otroligt att man kan synka så många människor så att dom gör exakt samma sak i samma sekund.. japp, ja e imponerad.. skarpt!

När dom olika länderna började marschera in så tog jag mig en  promenad till Finsbury Park, en mkt fin park. ska nog börja springa där borta ist. mkt mysigare där! o dom hade mkt bra longboard vägar där.. så där kommer ja nog åka en del ni!! underbart..
Men ja, hittade en lidl, så vart tvungen o gå in o bara kika läget lite..
o köpte nynbergare(stavning??) så tänkte ha de till lunch idag.. o va gott de ska bli.. yummi!
sen när man kikat runt där i området så gick jag tillbaka hem. o såg på när den stora OS-facklan tändes, oh va grymt dom hade gjort de.. o såklart en gymnast som gjorde den viktiga biten, vi gymnaster är ngt alldeles speciellt :D

Sen vart det dax o börja fixa sig inför kvällens bravader.. blev lite sen, tyvärr.. vet inte vad som hände, tiden bara försvann...
men sen åkte jag o johanna tsm till Clapham där vi skulle möta upp "vårt" tjejgäng... men ja de vart ju en lustig resa.. iaf.. 
vi hamnade i fel ände av Clapham så vi gick o gick o sen hittade vi en buss. sen visste vi inte alls vart dom andra va så vi stannade för ett ölstopp på en pub..
o sen visade de sig att vi satt på samma pub :D hehe... så kan de gå!
så ja, då träffade vi massa nytt folk, lovely. o Johanna(en ny johanna) som nyss fyllt 21 skulle firas lite... så vi satt där vid vårt lilla bord o trängdes.. hon fick en b-day öl av oss o de va mkt trevligt...
Sen tänkte ja o johanna(den första) att vi skulle ta tuben tillbaka till vår del av stan eftersom vi va helt på fel sida... men ja vi hamnade på ngn bar med johannas arbetskamrat, trevligt.. o vi skulle på "efterfest" men dom.. men vi va bara 4 st.. o el slisko ett o två va jobbiga å vi drog os hemmåt.. sen efter mycket mycket mycket om o men så kom vi hem! skönt o gå o lägga sig ja!!!

o nu ska ja åka o möta upp Malin :) weei! oh va skönt o få hit henne.. å nu så ska ja ta bussen dit.. lovely!


♥mormor

So long!!


Peace, Love & Understanding

Kommentarer
Postat av: kajsa

Varför köper du kattmat? har du gått i skafaft katt i London?

2008-08-09 @ 14:34:02
URL: http://kajsaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0