Fortfarande lördag dag 16

Så nu har man en bekanting här i London.. lovely..
hämtade malin på stationen vid halv ett o oj va gott de va.. o vägen dit vart intressant... hade kollat en buss som inte alls gick så åkte lite på måfå åt rätt håll.. sen hoppa ja av för att ta tuben men såklart så va de arbeten så de va olika bussar man fick ta..
o han killen, som var en infosnubbe, ja fågade om vilken buss jag då skulle ta ist så börja han klänga på mig o skulle stå o prata med mig hela tiden tills bussen kom.. åh.. men de är ju skönt att man börjar lära sig hur man ska tackla dessa idioter på ett bra sett... hehe

Men ja så träffades vi på stationen då o gick o handlade lite o sen börjde vi försöka hitta rätt bussar hem.. o när vi väl kom på rätt buss så ropade busschaffören helt plötsligt till oss, han kunde svenska... Vilket jag naturligtvis utnyttjade, eftersom de rengade fixade ja så han stannade mellan två hållplatser så de blev närmare för oss.. well done tycker ja... hehe

sen när vi fyllt på oss med lite mat så åkte vi in till waterloo o utgick därifrån o bara gickomkring överallt o ingenstans.. tokigt mysigt.. sett mkt av london idag.

vi åkte hem o köpte med oss lite god mat o självklart Ben&Jerrys!! så vi har haft en riktigt god kväll här hemma med god mat, B&J, Bridget Jones, o lite benvaxning :D

så i säng i hyffsad tid nu.. upp med tuppen imon för en lång dag inne i london.. med start på Liverpool Street. Lovely..

Nu ska ja äntligen få sova, de e grymt skönt o göra de.. o de e härligt o ha malin här!! btw hade hon med sig oboy, godis, min ring o min nya kamera... oh så underbart.. verkligen en liten julafton... hihi

♥mormor


Tänker på er alla där hemma!

So long!

Peace, Love & Understanding

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha, kul med busschaffören. Förvånar mig inte det minsta att du tog tillfället i akt och fixade lite kortare hemväg. Du är dig lik kära vän!

Jag vill också ha B&J!! Hur mycket kostar den där?

Kärlek

2008-08-10 @ 13:40:03
Postat av: Favoritsyzzlingen! (vem??)

Hej cilla!

Du verkar ha det utmärkt :)

igår firade vi eriks hasten's 20årsdag, vilken egenligen inte är förens i okt.. :)

Överaskningsfest är iaf alltid lika kul !

Ikv ska jag och din man se på film och lyssna på mötley crüe

hare bäst /j

btw.. minna.. B&J .. lär bli svårt..? ;P

2008-08-10 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0