Fredag dag 8

ja kan börja skriva de ja glömde igår...
kommer va jätte kul läsning för er...kul för er!! :P

Men iaf, när ja städade igår.. så förstöde jag badkaret :D well done Cecilia.. hehe.. ja ja vet de e typiskt mig att lyckas med de..
men skadan är lagad ida,, plus att de e numera lås på båda toaletterna :) skönt skönt..

Började min dag att va ute o springa i en timma. o va härligt de va.. hade mkt o tänka på kände ja... hade gärna sprungit lite mera känner jag.. körde min (o mammas) styrkelåt,  " Ia´m yours". skönt o få träna lite.. de e värkligen skönt när man har mkt o tänka på...

sen har ja städat o degat resten av dagen.. jag o sami har precis avnjutigt en pizza, inte så god.. jag vill ha svensk pizza! den va stor o degig o allmänt fet.. usch..

ska ut o pröva nattlivet i London med Alexandra inatt :) de ska bli grymt skönt. komma ut, dansa träffa massa människor.. oh ja e taggad :) 
va som mitt undermedvetna visste de hela tiden. för när ja va o handlade imorse så köpte jag ngra barcadis som va på half price.. så ska snart ta mig en sån... ja  på mitt rum så att inte Sami ser. ska va en bra förebild :) 
så ska lacka naglarna en gång till o klä upp mig lite.. dock har ju inga av mina gå ut skor kommit än så de får väll bli ett par söndergångna ballerinas... to bad....

 så ja, va de ngt mer...  ja just de.. har startat brandalarmet idag osså.. ja e bra på de här känner ja.. hehe.. men ja de va inge som började brinna är bara inte alls van vid gas-spisen!!   men de löser väll sig...

men men ja de e mkt tankar som snurrar  runt nu.. ska bli skönt att va ledig ikväll o imon.. gott gott..

nu ska ja gå upp till mitt rum, btw har jag nämt att jag har vääääldigt många trappsteg upp till mig! kommer få en het bum när jag kommer hem...

♥mormor♥

So long!!


                                                                                       Peace, Love & Understanding...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas ni hade kul igår! ....och att badkaret inte läcker...hihi

2008-08-02 @ 11:19:37
Postat av: farmor o farfar

Om jag kunde hade jag skickat en bit kaka.

recept på smör: 125 gram smör

1 dl olja

1 dl kallt vatten

Jag är så glad att jag är svensk, har du hört låten

:) :) :)D

2008-08-02 @ 17:00:33
Postat av: kajsa

hej vännen. De låter inte som att du har långtråkigt iaf. Just nu räknar jag ner dagarna till mina fötter ska landa på svensk och Göteborgsk mark igen, det ska bli toppen!

2008-08-03 @ 22:18:09
URL: http://kajsaskold.blogg.se/
Postat av: Olle

Tjenis vännen!

Igår hade vi torbjörn o Inger på besök. Under elavbrott. fem våningar i trappan utan ljus, riktigt spännande! Din mamma saknar dig allt mycket och jag får väl erkänna att kanske jag också saknar dig lite, lite grann!

2008-08-29 @ 08:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0