Grattis min älskade mormor!

Idag hade du fyll 81! Så Grattis Grattis Grattis!!

Har nu tagit på mig mina finkläder, fixat håret o sminkat mig. Idag är jag fin för dig mormor!

Har röjjt på mitt skrivbord o tagit fram ditt kort o ett ljus, så ikväll ska du o jag äta ngt gott o fira vår tid tsm! ♥

Saknar dig otroligt mycke nu mormor, känns konstigt att inte få köpa ngn present till dig! Men om jag hittar ngt som verkligen är dig så köper jag den till dig ändå!!

Du kommer finnas i mina tankar ständigt hela dagen idag.



Älskar dig mormor o ha en underbart fördelsedag vart du än är!





Kommentarer
Postat av: jens

grattis till er mormor, fin bild, linslus du e :)

2008-08-08 @ 01:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0