Måndag, dag 18 11/8-08

uppe med tuppen idag igen :)

ändå bra att vi utnyttjar dagarna till fullo. de e ju de man ska göra när man har besök! tycker ja...

ja men idag har vi vart inne i Kingston o shoppat lite.. malin går i mina fotspår o köper många fina underkläder..
ja köpte bara ett par trosor, som va på rea för 1 pund. så tycker de e okej då..

ja, sen visade ja mal Primark, o ja som alla andra svenska så flickor så älskar hon de :) så där blev de en del shoppat, o ja köpte osså lite.. en jätte fin skön varm sjal, skönt nu när snart förkylningssäsongen börjar dra igång.. måste hålla halsen varm! en vas, för de äger tydligen inte min familj. o ja gillar blommor!! o tänker ha lite levande blommor på mitt rum då o då! o sen en fin pyamas som va på rea o ett par shorts som a på rea.. o ja rea på primark är ju nästan gratis. så detta fick ja betala 8 pund för.. o de tycker ja e okej :)

sen tog vi en härlig shoppingöl, o den satt gött! å Anders ja börjar förstå hur ni tänker när ni börjar eran shopping med en öl :D!!

vi åkte sedan vidare til Claygate till Cookarna o myste pratade o lagade god mat.. mkt trevligt måste ja säga. o e åter igen mkt glad att få ha mina goa släktingar så nära :D

men ja nu ska ja sova.. de e långa dagar när man har fint främmande!
o upp med tuppen imon igen. klockan står på 8.30. lovely!


O så får ja säga GRATTIS Anders!. ha en underbart bra 22 årsdag! o hps du får min lilla presentpåse snart :D

Natti natti alla!


Mormor♥


So long


Peace, Lover & Understanding!


Kommentarer
Postat av: Minna

Primark!!

Jag vill ha det i sthlm, varför finns det inte i sverige, så fantastiskt billigt!

Jag får komma till dig och shoppa när jag vet att jag har fått ett jobb så att jag kommer få pengar.

Wieee! Det ska bli kul!

Kärlek

2008-08-13 @ 10:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0