Söndag 31/8-08, dag 37

Ja, jag började dagen med att snooza i två timmar. Förstår inte. Är så jäkla trött för tillfället. Vill bara sova hela tiden! Men ja försöker att låtsas att jag inte alls är trött. Vilket går sådär.


Men iaf mot alla odds så va jag ute o sprang i förmiddags. I regn, va jätte trött, o allt va bara jobbigt o tråkigt o kändes inte alls kul. Så när ja sprang där, i regnet. Kom ja o tänka på när jag o Julie joggade på Miami beach, de va annat de. Oh skulle verkligen kunna tänka mig att åka till ngt varmt o soligt ställe just nu!

Fast igår va de ju sommar här så man får va glad för de lilla..


Har jobbat idag igen. dvs inte gjort så mkt. Mest fixat lite med min musik o tagit de väldigt lugnt. Båda killarna kikar på ngn fotbollsmatch så dom är väldigt lättskötta.


Men men, snart ska ja åka o möta upp Johanna o hennes polare Josefin, ska bli skönt o komma från huset lite. För de e så att man verkligen jobbat hela tiden när man är i huset även när man e ledig.

Så de blir skönt att komma ut lite.. Känns även som att vädret håller på att klarna upp. Skönt de!


Nu kommer bilderna på mitt hus som jag lovat så länge.

Jag har lagt upp dom i ordning så först är de hallen man kommer in i, sedan en snabbis in till vardagsrummet/tv-rummet för att sedan gå vidare till data rummet. Sen tar man trappan ner till köket, MEN det ska renoveras snart! Så titta inte för mkt på de för de fult!!

Sen går vi upp för lite trappor igen för att komma till badrummen. Ni lär se vilket som är "fin-badrummet" o vilket som är "skabb-badrummet". Sen kommer vi gå upp för en trappa igen o först kika in i Adem:s rum sedan Sami:s rum.. Sen en liten sneakpeak in till Julie.

Sen upp för ännu en trappa. Då kommer ni till mitt rum. Där de är bilder från rummet o på utsikten från mitt rum.

o va inte för elaka om ní ska kommentera. ja vet att de e fult o skabbigt. men ja ska bo här i ett år så inga dumma ordval nu!!
                           


mormor


so long!


Peace, Love & Understanding!

Kommentarer
Postat av: 6-10

Du hade iaf en fin säng =)

2008-08-31 @ 22:41:19
Postat av: farmor o farfar

Stor o fin säng i alla fall.

Köket ser väl ut som ett engelskt kök.

Det är bra för figuren med många trappor.

Kram

2008-09-01 @ 17:57:44
Postat av: jonna

haha, jamenvisst kan du göra det ;) (kom igen! ditt jobb är toppen ju! :)

2008-09-01 @ 21:36:03
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: Pap

Det ser välan schysst ut. Fräscht badrum med bubbelkopp. //P

2008-09-02 @ 00:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0