Tisdag, dag 19 12/8-08

Ja de blev väldans sent igår så de får bli skrivet nu ist :)

men iaf igår va vi på Phantom Of The Opera... oh så grymt de va... musikaltittandet är numera invigt :D
men va bra de va, verkligen.. scenografin. oh den va helt underbart bra verkligen!

sen hade vi inte för oss så mkt annat under dagen, de va ju enmatiné föreställning vi va på... biljetterna kostade 25 pund.. dom hade kostat 40 innan.. de e mkt trevligt tycker ja allt!
men ja vi gick omkring i kikade lite här o var innan musikalen. sen åkte vi hem o gjorde tacos.. de va mkt gott!

Sen åkte vi iväg til camden o satte oss på en urmysig pub  o drack lite öl.. mumma! de e så skönt med alla pubbar här. så mysigt o de e alltid öppet o alltid mkt folk.. de gillar jag..

sen gjorde vi inte sådär mkt mer..

Nu ska vi alldeles snart åka till camden market.. de ska bli trevligt.. sen ska vi vidare mot oxford street för mal vill kolla in lite andra affärer. o primark igen :D hehe

men men hps alla mår bra där hemma. för de gör jag(vi) här borta!

♥mormor♥
So Long!


Peace, Lover & Understanding!

Kommentarer
Postat av: Minna

MUSIKAL!!!

Jag är avundsjuk givetvis.

Åh, jag hade med velat hänga på.

Häftigt med scenografin kan jag tänka mig ja, nice, sånt vi musikaltöntar tänker på. HAHA

Kärlek

2008-08-13 @ 14:50:12
Postat av: kajsa

Oh jag vill också va i London, här regnar Göteborg sönder!! puss

2008-08-13 @ 20:05:13
URL: http://kajsaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0