Torsdag dag 21, 14/8, tre veckor har gått o lite Fredad, dag 22

ja då har man bott här i tre veckor.. känns inte som det. min tidsuppfattning är helt ute o cyklar. de känns som ja precis kom men samtidigt känns de som om ja vart här hur länge som helst.. lite lustig känsla!

men men igår(torsdag) så vart de sista dagen för mig o malin. den lyxade vi på :) så vi åkte in till covent garden o satte oss på ett starbucks o åt vå frukost. i höga klackar.. så vi va riktigt festfina sista dagen!  så man vi fick verkligen vår high heels day här.. hehe.. mycket bra tycker ja!

sedan hade vi siktet inställt på att hitta ryggsäcken med det stora R:et till malin.. så vi började promenera bort mot regent street o quicksilver affären som ligger där.. mycket trevlig butik... o på vägen så såg jag en bio som har sing-a-long bio, med bla Sound Of Music o Hairspray.. jag måste gå dit.. ngnsom vill komma hit o joina mig??

tyvärr hittade vi inte den rätta ryggsäcken på quicksilver butiken. så vi tog bussen bort mot knightbridge o harrods ist.. o där hittade vi den lilla godbiten.. o den e snygg vill ja lova.. o de sån bra funktion på så man kan hänga på sin bräda, för mal sin longboard, på ryggsäcken. de e bra för vår lilla kustlongboard tripp till nästa sommar...

vi begav av sedan hemmåt igen för att äta lite lunch innan vi åkte vidare till tåget för att vinka av Malin.. :(
men jag hps att hon har kommit hem hel nu iaf. o de gissar ja på:) men Tack malin för en trevlig vecka.. mycket kul hann vi med på sex dagar.. härligt... o hon sa att jag har vart en bra värd så nu gott folk är de bara att komma, ja vet hur ja gör nu.. :)

kvällen igår blev en slapp en, o första kvällen o natten helt ensam för mig i huset! men de gick bra., blev inte skrajjsen alls. tur de. hehe.. men ja hade de gott på mitt rum. såg på ngra filmer fixade lite saker som skulle bli fixade osv...

o nu idag har jag tagit en sovmorron o låg kvar i sängen till halv elva. men sen vart jag duktigt igen;) jag har vart ute o sprungit i en timma nu.. testade en ny park idag, Finsbury Park, den va mkt mysigare än springfield park.. o jag hittade sainsbury´s  nu också.. den är bättre än sommerfield. för om har fullkornspasta på sainsbury´s. göttans. hehe

nu ska ja tvätta o städa lite smått o titta lite på os hade jag tänkt mig. o ikväll ska jag o Johanna ha Sex And The City-kväll.. myspys.. hon har lånat hela boxen av en vän såi har o göra hela natten.. me like...

men nu ska ja ner o sätta på tvätt maskinen..

take care my love..

♥mormor♥


So Long!


Peace, Lover & Understanding!

Kommentarer
Postat av: milla

lite mer skvaller hemifrån kanske??? Therese Å väntar barn igen Mattias har sagt upp sig inventering 06:00 1:e Sep

2008-08-15 @ 23:20:05
Postat av: Annika

Hej igen Cissi,

läste och såg även dina bilder från din o Malins vecka...ni såg ut att ha det riktigt kul! Vad var det för installation med telefonkiosker? Men high heels på shoppingrunda i Londres....bara min kompis Pernilla som annars klarar sån tortyrfåfänga.

Vet du om det är nån spännande utställning eller liknande på g? Hela designgänget från Ålle åker ju och det vore bra med lite insidertips!! Kanske din landlady e kulturellt uppdaterad???

Joel o Sigge är i Motala hos nåt flickgäng och Hampan är kvar i Båstad.....så lugnt o skönt hemma hos oss i Stockholm....men det är väl lugnet före stormen det!

Ha de bäst// stora KRAMEN fr Annika

2008-08-15 @ 23:33:52
Postat av: Annika

PS.....kommer att bo på hotel: The Academy, 21 Giwer Street DS/A

2008-08-15 @ 23:36:56
Postat av: Annika

...21 Gower Street heter det ju!!

2008-08-15 @ 23:38:08
Postat av: Minna

Skönt att det gick bra att vara ensam i det stora huset =)

2008-08-16 @ 10:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0