två veckors fest :)

ja då har man vart här i två veckor.. oj oj.. de känns som ja bott här mkt längre! redan skaffat mig en säng gäst här i huset. hehe..
Ne men ja o johanna har haft en riktigt härlig myskväl.. gjort god mat, kikat på film o satc, lovely..
så nu sover hon här för de bidde lite sent, hon ska va på kontoret kl 9 imon så upp med tuppen..ja me.. fast ja kan  ju vila mig lite mer sen..

men ja när ja äntligen vinkat av familjen åkte ja til Claygate till Cookarna.. mkt mysigt.. hade en trevlig eftermiddag med massa härliga samtal med görel. Jenny sprang omkring som en skållad råtta o fixa o trixa.. hon håller på o söka jobb så de kan man förstå.. men ja de e ju inte för inte hon blivit lite stress sjuk nu.. man måste ta hand om sig!!
Vi åt pizza på kvällen, lyxigt.. o den va good.. inte alls som den degklumpen som ja åt med sami.. usch.. ne dessa va mkt goda...
sen hade vi hyrt film, The kite runner, o ja som ja sa till dom när ja sett filmen, att ja om mamma hade vart där o sett den hade hon sagt "jaá, den va verkligen tänkvärd den filmen"
o ja de va den också.. verkligen. så se den!!!

Så imorse åkte ja o jenny in till kingston o kikade runt lite o fyndade en del saker :) bla ett par blåa cinos för bara 4.95.. mkt bra pris o ja ett mkt bra köp för en budgetlagd flicka som mig..

Åkte o hälsade på agencyn-tanten maggie idag också.. hon va mysig... lätt o prata med.. men ja de va ett snabbt besök visste inte riktigt va ja skulle säga... ville bara ha ngra papper, därför ja gick dit.. men ja de e ju bra o få ett ansikte på människan som placerat mig här..

men så kom ja hem vid 16 tiden till två hungriga katter.. o ja lyckades att stänga av alarmet på rätt sätt.. dock blinkar de oroväckande mkt på en alarmlampa som är placerad utanför mitt hus.. men men ja får se om de blir ngt väsen va de..
MEN jag har städat ut hela kylen nu iaf!! så otroligt äckligt.
massa utgången mat o läskigt äckliga saker.
så har skurat hela kylen så nu e den fräsch o fin.. äntligen!

Sen kom johanna(som ja skrev i början) o vi gick o handlade.. o oj va ja plockar på mig vuxenpoäng.. köpte bara typ gula plasthandskar, tvål, disktrasor, diskborste, ny mopp o annat sånt tråkigt..  men ja vuxenpoängen väller in.. de e en sak som är säker hehe.. o de kan behövas...

Imon ska de bli redigt party på kvällen.. ska bli kul!! weei.. ut o röra på mig nu.. ojaaa... hade inte alls vart trevlig o bara sitta här hemma o dega.. ne de hade ju inte funkat... usch usch..

Men ja de vart en underbart härlig kväll med johanna framför TV:n.. skönt o bara sitta o snacka o bara va..

men nu ska ja sova.. ögonen går i kors..

MEN tack alla ni som komenterade! mkt trevlig läsning.. o JA VILL HA WILLYS SKVALLER! ge mig.. hehe

o självklart annika ska vi ta en drink.

o ja ska fortsätta e sami massa olika mat, o minna, dom åkte igår! heaven!!!!

o kajsa, ja har köpt en födelsdagsgrejj till dig ida.. mohahaa..


Mormor, såg Mamma Mia förut(hongkong verision, o när "kan man ha en solkatt i en bur" kom blev ja bara lycklig av att höra den, känns så bra att ja sjöng den för dig.. ♥

So long, take care


Peace, Love & Understanding


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag vet inte hur många Kajsa du känner, men jag älskar presenter =) haha.

2008-08-08 @ 11:39:26
URL: http://kajsaskold.blogg.se/
Postat av: milla

1:a skvallret kanske du redan har hört... Nettan skall gifta sig nu den 23:e...



Cathrine fick en liten tjej kommer inte ihåg vad det blev för namn o hon har inte varit inne o visat upp henne o Hanna har självklart inte heller visat upp lille Neo live men det kommer förhoppningsvis



ha de

2008-08-08 @ 17:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0