Dag 2

har sovit gott i min nya säng, men ska nog ta o köpa mig en egen kudde tror ja.. en med dun i,, dessa jag har är sånn stora hårda ofluffiga. o de kan bli lite jobbigt o sova med..

sitter just nu ute i trädgården, solen skiner :) men imon ska det tydligen bli regn. typiskt. men ja de är i engeland jag är i inte spanien..
men de känns fortfarande riktigt bra.. åt en mysig frukost, grovt rostbröd, ett kokt ägg o massa frukt o ett glas mjölk. o de är bra. så slipper man bli en tjockis, hehe..

men ja de finns en sak i huset jag är så fruktansvärt ovan vid! det finns inget lås på toan.. ii! de e lite spookie så.. men ja lär väll mig att leva med det osså.. dom har tydligen altid toadörren öppen om de är inte är ngn där.. så vi får hps att ja inte får ngra oväntade besök i duschen :P
o japp, provade duschen i morse. den va sköön! o det bästa.. dom har ett badkar!!! med så där bra funktion så de kan bli ett bubbelbad... HEAVEN! så ja har ett badkar. weei!

Jag o Sami (10åring) har varit ute på en lite kort promenad, som jag nästan fick släpa honom ut för han gillar mer TV & data spel. bla guitar hero! de du. kommer va grym på de när ja kommer hem!! men vi var ute o såg oss omkring. har en park 2 min härifrån. inte så stor men de e ett grönområde o de är allid skönt o ha nära.. de va en 5 min promenad till själva huvudgatan där detlåg en stor supermarket o boots(apotek typ) o frukt affärer o massa annat. inte så dumt att de ligger så nära :)

Detta är vad stället hetr ja bor på :D

just nu hör jag glass bilen. de låter ju ganska så mysigt..

men men nu orkar ja inte skriva så mkt mer. men de finns redan mkt mer o berätta :D

hörs snart!

♥mormor♥


So long!

Peace, Love & Understanding




 

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

aupair??? hahaha! det har jag redan varit (i monaco) och det va fan ingen dans på rosor... rika ungjävlar som va helt cpiga! snart kommer min snuttegos som jag längtar så efter... ^^



ha de bra där borta!! kraaaam hanna

2008-07-26 @ 11:00:22
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: milla

tja var ett tag sedan saknar min "privata solstråle"

Du bara måste fota dina nya pissar så man ser hurdana de är



trevligt att du startat upp här igen då kan man kolla in vad damen harför sig



kram kram milla

2008-07-26 @ 18:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0