Dag 5

har vart hos cookarna, ar dar fortfarande. darav inga prickar over vissa svenska bokstaver.
jag mar bara bra, de e saa skont att man har sin nastan familj har.
kanner mig riktigt hemma har. o de ar ju mysigt att ha nara hem ibland.

nu hande ngt konstigt med texten o ar inte van vid denna datorn sa de far bli som de blir.
men men
har som sagt vart har i officiellt en natt men inofficiellt ar det 2 natter. hehe
men de  har vart skont for de har vart mkt tankar om mormor o sa, o de kanns ju bra att va har da eftersom alla kande mormor o dom kanner mig.
ska traffa en av mina nya vanner i london senare, Alexandra heter hon, en harlig skaning. sa de ska bli kul. skont o fa lite kompisar.
men ska hem ikvall o ska skriva lite mer da om internet funkar (for de gjorde inte de igar) har lite bilder som jag vill visa med.

jag hps alla mar bra dar hemma!
ja mar bra o ar glad! o ska ut o gora london snart sa.

vi hors snart!

♥mormor♥

So long!

Peace, Love & Understanding


Kommentarer
Postat av: Peter

Stora fia bokstäver. kunde läsa utan goggels.... Tänker på dig mycket ch njuter av att du har det bra. Tog e cykelräning ikväll t-o-r Liseberg med vätskekontroll just där.....

2008-07-30 @ 00:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0