Framme!

nu är jag framme,
jag lever o resan gick bra..

Min "nya" familj verkar va väldigt mysiga :) 16åringen är inte hemma just nu dock, han är i turkiet..
men mamman Julie o 10åringen Sami verkar toppen..

ja har fått ett jätte fint rum, de e stort o har en stooor säng OCH de finns en madrass under för mina besökare! så e de. så de e bara att komma hit gott folk!! kom kom kom!


klart de känns lite skumt att vet att här ska ja bo de närmaste året, men de känns mest bara bra! vilket äventyr de kommer bli.. London, ja de e lite overkligt...

ska försöka ta lite kort på mitt rum o huset o mina nya katter, phebe o toto, jätte söta!!!

ska hålla mig mera uppdaterad här!!!


saknar dig mormor, har tänkt mkt på dig idag!♥


So long

Peace, Love & Understanding





Kommentarer
Postat av: Pappa

Gott att höra att allt verkar bra! Jag kommar no och spökar för dig snart! puzz //dad

2008-07-25 @ 00:33:54
Postat av: anders

skönt o höra att allt e bra =) lite avundsjuk på att du kan gå till pubben och dricka en öl och käka salt and vinegar chips dock ;)

2008-07-25 @ 01:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0