musemsdag på dag 6 här i min nya hemstad London

ja, så idag var de första heldagen tsm med Sami, och jag tänkte då att en museumsdag är ett bra drag:

ett: de imponerar på Julie(mamman),
två: man har ngt att prata om för stunden,
tre: man har ngt o prata om efter besöket o dom närmaste dagarna,
fyra: man kan kolla in lite vad han tyckte va roligast på utställningarna, bra o veta hans intressen ju
fem: JAG hade svin kul :D

men men, ja började med att gå up kl 9isch, som vanligt.. mkt bekväm tid att gå upp :)
lullade omkring här nere, insåg att toaletten måste städas, för de e ngt jag upptäckt idag: Det är ganska så smutsigt i detta huset. o ni som känner mig vet att jag inte är pedantisk.
MEN i detta huset är de jag som är den pedantiska! inser ni hur de är? fick min första svacka sen ja kom hit pga ngt med London o göra. Det är smutsigt här! o köket va en röra o de kändes bara heeelt hopplöst. men har tillbringat kvällen nu med att städa i köket, ska köra en andra omgång imon, o sen när Julie o Sami åkt ska jag ha TOK-städning i heeela huset.
Men fick allt en stor klump i magen av att de vart så smutsigt, kan själv inte riktigt tro på vad ja skriver. JAG tycker de e smutsigt så jag mår dåligt.. snacka om att börja håva in vuxen poäng nu!! men som en mkt klok människa har sagt till mig nu när jag klagat: Ett praktsikt problem går alltid o lösa, det hade vart så mkt värre om jag inte hade gått ihop med min familj! o oj så sant de e.
o faktsikt så känns de redan bättre nu!! Men som sagt, städning imon. men får se de skulle bli kanon väder. o då vill jag ju hällre ligga ute i solen o sola mig!!

Men ja, efter jag hade upptäckt detta om att ja måste städa så gjorde jag picknick (trekantsmackor) till mig o Sami,
sen gav vi oss iväg till först History o sedan science museét. oh jag hade en suverän tid!! har haft en mkt härlig dag.
Men Sami har allt försökt att tänja på mina gränser o testa mig på lite olika vis. men tackar tackar, jag bockar o niger för mina bröder! tack för en hård uppväxt, så inget av de bet på mig!!

  Sami & Jag på glatt humör i Hyde Park!

sen när vi va på väg hem så såg vi en cyklist bli påkörd av en lastbil! mkt läskigt måste jag säga. inte kul alls o se! men de stod en polis precis brevid så dom ringde efter ambulans direkt.. hps verkligen de vart okej med cyklisten! men ja de vart nog inte mer än ngra brutna ben som värst för han svimma inte av.
så å har man sett hetsiga london osså. igen.

men nu ska jag lägga mig o se på en film, vill sova o gå upp o äta min frukost jag införskaffat mig: Jordgubbar, banan, keso, grekyoughurt o ägg.. yummie!

O  mormor, har tagit ett kort till dig, de va en stor monter full med ubåtar! de va fint o kul o se på. så du finns med mig vart jag än är o vad jag än gör. o det känns underbart! saknar dig mkt, älskar dig med hela mitt hjärta! ♥



So long.


Peace, Love & Understanding

Kommentarer
Postat av: kajsa

Heloo babe! DU verkar ju ha de kanon! Jag ska bli bättre på att skriva hoppas jag, men jag har så mycket att skriva så det blir liksom ingen ork! Puss

2008-07-31 @ 21:08:41
URL: http://kajsaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0