NU så, ska ja sätta igång igen

Flyttdatumen är satt,
biljetten är köpt.
vardagsrummet är fullt med kläder o skor(över 40 par, och jag HAR gallrat ut många ggr) som inte vill krympa o väga 15 kilo.

snart bär det av mot London!!

tänkte så folk ändå kan ha lite koll på vad som händer med mig där borta så skriver jag här o sådär.

ska försöka blli mkt duktigare på detta med att skriva lite oftare då.

men lite fakta som jag vet nu:
Kommer bo hos en ensamstående mamma, Julie.
hon har två barn, Adem 16, och Sami 10. MEN de bästa är att dom har två katter :) LOVELY!

♥ Vill skicka en tanke till min momor! SAKNAR DIG SÅ!! du skulle vart så glad för min skull nu. ♥

So long!

Peace, Love & Understanding

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

haj din baj!!



jasså du ska dra till london?? när e de dags? och va ska du gö där?



bebisen är beräknad om 17 dagar (den 25e juli) men den får gärna komma innan... =)



nu får du börja blogga på heltid, så ja har nått att läsa!! :D



kram hanna panna ^^

2008-07-08 @ 17:56:44
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: kajsa

jag saknar dig som en tok och jag hatar att du reser innan jag hinner hem! Jag behöver en helkväll med dig snarast. Men jag tro du får de super i London och de enda jag råder dig är att inte kära ner dig i en engelsman, för om du gör de måste du släpa med han till Göteborg för de blir inte tal om att du ska stanna kvar där =P



pusss

2008-07-09 @ 13:10:44
URL: http://kajsaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0