Fredag 12 september dag 49

ja.. nu har ja snart vart här i 50 dagar.. låter inte så jätte mkt men ändå på ett sätt så gör de de..

men ja under torsdagen så hade ja en lugn morgon med mina vanliga rutiner...  dock när ja kom hem från min lilla löpträning så hade strömmen gått i hela området. o ja målade upp mardrömms sernarion att ja skulle få stå å laga all mat som finns i frysen.. o de e mkt mat kan ja lova... de e ngt visst med mammor o frysar tror ja.. o ja kommer ju själv bli likadan, haha
men som tur va kom strömmen tillbaka precis innan ja gick för att hämta S från skolan..
sen väntade ja på Adem för att ja skulle gå o köpa ketschup men fick inte lämna sami själv. bla bla bla.. han är ju 10 år skitungen.. han kan väll klara sig 20 själv... så bortskämda är dom..
men iaf efter ja inhandlat ketschup så vart ja sen med allt..
efter ja gjort mat till killarna så kunde ja äntligen avnjuta min underbara middag.. som inte va mindre än. Potatis, gräddfil o senapssill... mumsigt värre!! o för att ja göra de ännu värre så satte ja på julmusik. fråga mig inte varför. men tyckte de va hemskt mysigt med picknick på golvet med ett ljus o min silla middag..
när ja vart klar med min gourmé måltid så var de dax att åka till camden, där väntade (såklart) Johanna o även hennes franska vänninna Cristal(?) så vi begav oss ut på en liten pub runda.. o efter ngra G&T ngra öl o många trevliga samtal så va de dax att gå hemmåt..

så idag fredag då så har de vart lite kaos.. börjar med att ja får veta att ja börjar två timmar senare än va ja brukar, kunde ju julie ha sagt lite tidigare så hade ja ju kunna planera in ngt o göra.. men ja, pratade lite skype o gick en promenad till sainsburys.. sen när ja väl hämtade Sami så hade Julie sagt både fel plats o fel tid till mig. kul! så sami va ju sådär lagom glad på mig.. men va ska ja göra? men ja skulle försöka att göra honom på lite bättre humör o berättade att ja skulle göra taccos, som ja kommit på själv o göra åt dom, men ja de va ju de hemskaste sami visste. oh han hatade o skulle vägra äta de.. SKITUNGE!! o förlåt alla som ja ratat man av i mina unga dumma år.. förstår hur arg man kan bli på de... men kan ju även meddela att Sami älskade tacosen, han hade tom sagt de till Julie. så de måste ju vart en hit kan man ju tycka...
men ja, när ja skulle börja med maten så sa Adem att han skulle beställa en pizza ist, så ja gjorde ingen mat till honom. så ja i mitten av min middag får ja ett samtal av Julie som undrar varfö

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej!

Jobbigt att de verkar så bortskämda och dåliga på att äta mat. Jag ska väl inte säga ngt iofs, galet kräsen som jag är.

När kommer du till sverige??

Jag och S ska ner till gbg i början av oktober.

kärlek

2008-09-13 @ 13:39:12
Postat av: Dad

Bortskämda ungar... Inte lätt att tas med. Kram från din Pappa

2008-09-17 @ 01:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0