känn ingen sorg för mig göteborg

för ja e hemma om 13 timmar :)



oh, kan kl inte bara bli 9 nu så ja kan åka till johanna.. o sova där ngra timmar för att sedan åka till flygplatsen o sen flyga hem :D

oh, de kommer bli en grymm vecka i sverige.. lovely!

men men idag, ja jag har övat en sista gång på gympa passet ja ska ha på torsdag... sen har jag nästan bara städat o o lagt ner hela köket i kartonger.. så de har inte vart en sån spännande dag...

men men.. huset är städat, mitt rum mest såklart :D
väskan står packad, passet är framme o boardingcardet utskrivet...
så ja, nu hps ja på att allt går bra o som de ska så är ja snart hemma... o imon blir de en härog första dag i götet..

blir hämtat av min farmor o farfar o åker hem o ska äta världens godaste frukost :D

senare på eftermiddagen, efter inköpet av en stor svensk godispåse så är de massage som gäller... å på kvällen så är de bowling öl o hambugare som gäller på hardrock... lovely!!

men men vi ses snart... bokstavligen.. el vissa iaf :D


mormor, jag tänker på dig otroligt mkt nu! saknar dig!!!

So long.


Peace, Love & Understanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0