Måndag, 8/9, dag 45

förstår inte att dagarana bara rinner iväg här... allt går så fort... förstår inte.. de e nog ngt fel på klockorna här i london...

men men va har ja gjort ida... vart p ådåligt humör fram till klcokan 16.. o då så försökte ja springa lite, pratade i telefon, sov, handlade o åt..

sen åkte ja iväg till camden, lämnade in mina skor på klackning.o träffade Johanna.. så ja efter ngra minuter, ca vid 16 tiden va ja på mkt bättre humör.. så vi fikade. va på lite utflykt, o bara pratade massa massa massa.. för de e en sak vi e väldigt bra på.. vi kan prata :) de går inte o få tyst på oss. haha..
sen kom ja hem, o Julie hade lagat mat ida så slapp de.. så efter lite sallad, lax o ris så vart ja mätt o glad..

o ja under kvällen har ja ätit lite popcorn, läst massa, pratat mera i telefon. pratat med min "familj" kommer verkligen väldigt bra överrens med alla.. o 16-åringen, Adem, han verkar va jätte go :)

men ja, ja skulle ju ha jobbat ida. med sami va "sjuk" o julie tog ledigt så ja fick ledigt iaf.. skönt de..

men men nu ska ja läsa lite mera.. lata mig o sen sova.. för att imon, sova, springa, vila, "jobba" sen ha satc kväll med johanna...

o nu är de inte alls långt kvar tills ja kommer hem en sväng till gbg :D lovely!!!!!


mormor, du finns alltid i mina tankar!!


So long!


Peace, Love & Understanding!

Kommentarer
Postat av: M

heej!! HErreeguuud vad tråkig din blogg är! Inte egentligen ditt liv men språket, hela upplägget SNARK SNARK SNARK. Du har verkligen ingen skrivartalang. Skriv någonting intressant istället för att rabbla massa siffror...!

2008-09-09 @ 17:14:13
Postat av: kajsa

hej babe. Jag alskar din blogg och jag alskar att lasa vad du gor dag ut och in. Onskar pa att jag hade talamod pa att skriva sa detaljerat om vad jag gor! Keep going. puss

2008-09-10 @ 00:51:32
URL: http://kajsaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0