Måndagen den 22 Septemder, dagen då jag köpte Sex And The City filmen.

jag har fortsatt att gå upp i "tid". men kommer bara göra de när ja behöver göra de. o när ja inte behöver de så kommer ja sooova länge länge länge.. bara för att jag kan o får. o ingen kommer o tjatar på mig!

men ja efter en lite nypa frisk luft i finsbury park så blev de till att möta upp Johanna efter sin första skoldag! o då gick vi raka vägen o köpte Sex And The City filmen. för 9.77 pund.. = 121.50 svenska kronor. de ni... ett äckta kap :D lovely!!




efter detta underbara inköp, så fyndade vi lite mera.. ja hittade en ursnygg jacka som är väldigt speciell o ja kommer nog va mkt ensam om att ha den. eftersom vi hittade den på barnavdelningen.. bra bra.. o ja de kanske va onödigt. men den kostade bara 5 pund... inte så mkt för en jacka el hur???

efter våra mkt trevliga fynd gick vi hem till johanna o stärkte oss med en kopp te o en knäckemacka, sedan blev de lite mera shopping... de mesta ja köpte va bara vettiga saker ja hade uppskrivet på mig ska köpa lista.. men visst, en liten onödig sak till blev de... men ack så fin den va!!!

efter en lång dag gåendes i affärer o på camden market så begav vi oss äntligen hemmåt.. där så gjorde vi årets godaste sallad.. oh skulle kunna leva på den!!
o efter vår utsökta måltid så kom vi till den punkten vi längtat till hela dagen o har planerat att göra i veckor..
vi satte oss tillrätta med popcornskålen o såg på Sex And The City- The movie... o å så bra den va!!! o jag har den! mohahaha...


men men jag hoppas att ni där hemma har de fint.. jobbar på o så.. själv är ja ledig nu o jobbar först på fredag, Jobbigt jobb jag har. hehe... o sen är de bara ngra dagar jobb sen kommer ja hem :) längtar ni?

mormor, du saknas!



So long.

Peace, Love & Understanding!

Kommentarer
Postat av: Far

Härligt, nu kan du se S&TC hur ofta du vill. Du måste bara ha en Walk in Closet...

2008-09-23 @ 14:59:42
Postat av: Minna

Häftigt att du kommer hem samma helg som jag!!

Antar att du har späckat schema dock, lite synd.

Om du har tid träffar jag dig gärna så du får träffa Sebastian med.

Kärlek

2008-09-23 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0