måndagen den 29 spetmeber dag 65

ja, idag har de mest vart jobb för min del..
för en gångs skull :)

va först ute o utnyttjade de fina vädret i finsbury park.. skönt att de fortfarande e sommar här... kommer bli kallt på onsdag gissar ja!

sen har dagen bara flytit på.. har flockat ihop de ja ska ha med mig till sverige nu så de e klart... försökt få ngn koll på hur mkt de väger... men ja de vet ja inte :D men de e väldigt lätt så de borde inte va ngra problem...


sen har jag bara städat o städat:



ja de här är ja då på mitt jobb... inte helt olikt faktiskt!

ne men nu börjar ja nog va färdig med allt till sverige iaf... NU är de sista natten i min säng! ii..
el ja. imon har ja fått lov att sova hos johanna för de e närmare till flygbussarna, TACK...
men men ska läsa lite o bara ta de lungt... sen ska ja jobba imon.. men börjar inte förän vid typ 5-6 så har hela dagen för mig själv... skönt.. för har ganska så mkt att göra innan ja åker :)

 men men... nästa gång vi hörs så kanske vi ses :D weei.. så vem vet när ja hinner skriva här nästa gång :)

sverige here i come!


mormor, önskar att du va hemma o väntade på mig nu!



So long!

Peace, Love & Understanding!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0