onsdagen 10 september dag 47

ja, de blev lite tidigare uppgång ida. men sen så tänker ja såhär.. har inget ja msåte göra på morgonen ode e ju så skönt o sova.. så imon ska ja sova till ja vaknar av mig själv!

va ute o gick enliten stund, lyssnade på en talbok. ngn deckare.. sen träffade ja Isabell, hon den tyska,, hon verkar vara snäll..  dock lite tillbaka dragen o så.. men ja ska träffa hnne ngn mera gång tror ja.. bra o skáffa ngn som bor nära tycker ja! ´
efter de blev de lite shopping, mest tråkig. Men de blev ett par jättefina skor osså.. höga klackar o mumsigheter.. o dom va billiga osså.. bara 15 pund.. o dessutom har ja gått o tittat på dom massa veckor nu!

efter de så gick ja hem med alla kassar. handlade ju en massa tung mat o de är en 20 min promenad hem.. så hade lite ont i händerna o va ganska så varm o trött... så la mig o läste o vilade i 20 minuter innan ja skulle iväg o hämta Sami.
Sen har ja städat hela huset idag :) skönt o ha de gjort.. de gick på en timma, kändes väldigt fort.. kanske inte gjorde de på rätt sätt. men men, de ser rent ut o de ser fräscht ut o de e väll huvudsaken!!!

lagade lite mat till pojkarna o ja åt lite bönsoppa o sen har ja tillbringat kvällen med näsan i boken, hade bara ngra kappitel kvar på HP, o nu e de färdigläst :D så har börjat på en ny bok. en sån bra löjlig kioskroman, en riktig tjejbok, den är tom rosa med glitter på utsidan. haha..

men ja, försökte prata med min mor på skype förut, men hennes mick funkade tvärr inte.. MEN om ngn annan har skype o vill prata med mig så lägg till mig, Cecilia H Braun, eller singlalala el sök på min mailadress...

ne ska fortsätta läsa nu! nörd som man blivit..

saknar er lite där hemma... men vet ju att ja kommer hem en sväng snart så de är ingen fara då.. o ja har många roliga saker att se fram emot när ja e hemma så :)

♥mormor



So long.



Peace, Love & Understanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0