Tisdag 9/9, dag 46

ja a du.. de har vart en grå dag här i London idag.. började med att ja sov jätte länge. pga att ja sovit dåligt inatt.. har legat o tänkt på mitt idrottsbetyg från gymnasiet. jävla blonderade igetkotts miniatyrpojke fag-mag!!! liten o ful.. gaah. ja så mkt vettiga saker ja ligger o tänker på om nätterna :D

men ja gick ut o sprang idag iaf, men även idag gick de inte alls bra.. har kommit in i en liten lite svacka.. men den ska ja ta mig ur fort!

sen så tog jag ett låångt varmt härligt bubbelbad.. o hade skum, o de bara växte med bubblorna så tillslut trodde ja att hela badrummet skulle svämmas över av skum!! men låg där o hade de skönt.. o lyssnade på en talsaga- Barnen i Bullerbyn.. hel mysigt...

Sen va klockan redan dax för att gå o hämta Sami från skolan.. o efter de har de bara flytit på... städat lite o lagat spagetthi o köttfärssås...

nu under kvällen har ja bara legat o läst. de e så kul nu när man verkligen kommit in i engelska språket så bra :) bra o nyttigt tidsfördriv...
har även sett finalerna från gymnastiken i OS, laddade ner detta.. o kände ett stygn av saknad av abgs...

men ja, imon ska ja träffa en ny tjej, en tyska.. som inte bor så långt från Erlangen tydligen.. o hon bor inte så långt från mig här i London heller.. så ja hps att hon är en trevlig typ!

så ja, sen har de inte vart så mkt mera action här.. har nästan helt fullbokat schema för dom få dagarna ja ska till göteborg nu.. kommer va helt slut när ja kommer tillbaka hem hit till London.. skönt o åka på semester :P haha

ne, ska fortsätta läsa lite mera. o hps på att gossip girl ep 2 kommer ner snart. lovely.
 O Kajsa, hps ditt Visa kort kommer nu! du behöver lite nerförbacke nu!!! o just de. har fått ngn löjlig komentar här på min blogg. bryr  mig inte för skriver bara för min egen skul o för mina vänners skull. men om man ska kritisera andra så kan man väll vara mogen nog att säga vem man är ,"M".

mormor, kände din lukt förut idag, blev väldigt glad då! saknar dig o de känns jobbigt att inte få träffa dig nu när ja ska åka hem en sväng! men du kommer alltid finnas hos mig iaf.



So long!

Peace, Love & Understanding!

Kommentarer
Postat av: Minna

Gymnasiebetyget ja. Ofattbart. Han var speciell. Tror att jag har träffat honom efteråt faktiskt. Jag tänker också på mina gymnasiebetyg ibland, men främst då matte a..harry..oj oj oj.

2008-09-13 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0