torsdagen den 25 september, dag 61

Ja, då ska vi se vart vi hamnade sist, vart påväg till camden o för att träffa ngra andra au-pairer på en pub, kvällen blev mkt lyckad.. kul o få träffa dom som jag träffat innan o kul o träffa nytt folk.. så ngra sånna träffar i månaden skulle inte sitta fel..

för mig o Johanna blev de en ganska så tidig kväll, vilket va väldigt skönt med facit i hand :)

på onsdamorgonen när vi vaknat så såg vi att de regnade ute, usch, MEN vi trotsade de och sprang en lång runda iaf! oj oj oj va duktiga vi kände oss.. haha.. efter vår blöta runda hade vi lyxfrukost bestående av, gröt med banan o kanel, kokat ägg o en grapefruit var :) lovely!

efter vår låånga frukost gick vi in till Oxford st, gick genom Regents park, de va underbart vacker.. tog ngra kort. ska ladda in dom snart :)
men sen blev de lite shopping på Oxford st, shit va jobbigt de är att gå på den gatan! men vi hade ngra speciella affärer att gå på så vi va tvungna att gå där.. suck!


men efter ett löp pass, en långpromenad in till centrum o 3 timmars shopping kände vi oss ganska så möra..
så vi tog bussen hem o köpte oss god mat ist, thaisoppa med kyckling o sen så bara degade vi framför TV:n med lite dip o morötter...
planen va för mig att egentligen åka hem på kvällen men de orkade ja inte efter den dagen så ja sov kvar hos johanna... skönt o ha ett andra hem :) haha

men ja, idag då, vi gick upp i hyffsad tid. åt lite frukost, sen åkte ja in för att köpa mig en musikal biljett till Wicked :) o jag fick en, på första raden för 25 pund. inte helt illa de!

efter ett snabbt stopp hemma för lite byte av kläder o inslagning av Samis present(han fyller 11 idag) o ja, idag fick han ett kort o ett kinderägg av mig. MEN de är en bok på väg på posten.. har letat i 7 bokaffärer efter denna jäkla bok så gav upp tillslut så den kommer näste vecka ist!

De blev att ja o Johanna njöt av solen under eftermiddagen med en kall jos först o sen en promenad till Primrose Hill.. skönt o kunna bara sitta o njuta av solen :) underbart bra!!

SEN va de dax för dagens höjdpunkt, Wicked.. o såååå bra den va.. ja vill också stå på scen igen.. oh va ja saknar de nu känner ja!!!



men oh,, den va riktigt bra iaf, kommer ja nog att se om ngn mer gång under de här året, o appropå de.. igår hade jag vart här i 2 månader exakt... bara 10 kvar.. o bara 3 månader till julafton(om man räknar från igår)
tiden går ruskigt fort. att jag vart borta från alla i 2 månader. känns lite konstigt.. men ja. nu är de mindre än en vecka tills ja kommer hem :D


mormor, du hade nog uppskattat Wicked, men blev så glad av den!


So long

Peace, Love & Understanding!

Kommentarer
Postat av: Olle



Suck!

Den som hade sådana arbetstider! Men bra att du roar dig ordentligt medans chansen finns....

Fixar räkorna till dig, hur mycket?

2008-09-26 @ 10:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0